barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van maud mol - WaarBenJij.nu barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van maud mol - WaarBenJij.nu

barcelona

Door: Maud Mol

Blijf op de hoogte en volg maud

19 September 2015 | Spanje, Barcelona

Hallo allemaal, Hier ben ik weer even vanuit het zonnige Barcelona. Ondertussen zit ik hier alweer een dikke maand. Als we het zo zeggen gaat het wel snel zeg. Gelukkig heb ik nog 2 maanden hier. Op mijn stage heb ik het super erg naar mijn zin. Mijn stagebegeleidster is super aardig. We bedenken samen leuke dingen om met de baby´s te doen en om de ruimte waar ze zitten weer leuk aan te kleden. Ze hebben nooit eerder echt een baby groep gehad dus er komen allemaal super veel nieuwe spullen binnen. Hier is het allemaal wel wat anders dan in Nederland. Hier staan ze met 1 leidster op 2 kinderen. Dat is dus best wel veel. Volgende week komt er nog een Nederlandse stagiaire. Dat is super gezellig dus. Vorig weekend is mijn moeder lang geweest voor mijn verjaardag. Dit vond ik echt super leuk. We zijn lekker naar het strand geweest, geshopt en we hebben een bustoer gedaan. Dit is echt een aanrader om te doen. Je koopt 1 keer een kaartje en je kan overal in en uitstappen waar je wilt. Wij zijn toen uitgestapt om naar de berg tibidado te gaan. Dit is ook zo leuk. Je gaat eerst met een heel oud trammetje de berg op. Dan denk je dat je er bent. Dan moet je ook nog met een treintje een hele steile berg op. Als je er eenmaal bent kan je over heel Barcelona heen kijken. Het is echt de moeite waard. Ik heb met m´n moeder ook nog lekker gegeten bij het hardrock café, bij het stierenvechters arena en nog lekker bij tappa tappa. Het was echt heerlijk. Nu ga ik dit weekend weer lekker genieten op het strand. Adios!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maud

Actief sinds 04 Juli 2015
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 3061

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 22 November 2015

bacelona

Landen bezocht: