barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van maud mol - WaarBenJij.nu barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van maud mol - WaarBenJij.nu

barcelona

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg maud

22 Oktober 2015 | Spanje, Barcelona

hallo allemaal,

Hier ben ik weer even. Wat gaat de tijd toch snel hier. Nog maar een maandje en dat zit mijn grote avontuur er al weer op. Wat heb ik het de afgelopen weken leuk gehad. Papa, mama en m'n zusje zijn gezellig. We zijn lekker naar het strand geweest. We hebben een super leuke fiets tour gedaan bij cruising bike tours. Wat ook niet kan ontbreken is natuurlijk lekker shoppen en lekker bij het hard rock cafe gegeten. Verder hebben we ook nog lekker wat rond gelopen in de wijk Born en nog andere plekken door de stad. Wat vond ik het leuk dat hun er even waren. Op mijn stage gaat het ook super goed. Ik doe hier verschillende activiteiten met de kinderen. Ik zit er echt op mijn plek. Ik word hier echt als een gewone leidsters gezien. Zo hoef ik geen dingen te vragen, maar kan ik het gewoon zeggen als ik iets wil gaan doen. Dit geeft mij echt veel zelf vertrouwen. Ze is ook heel positief over mij. Ze praat er zelfs nu al over dat ze me echt niet kan gaan missen. Dat is super fijn om te horen natuurlijk. Wat het wel lastig maakt is soms de wisseling van Nederlands naar Engels. Ik heb 3 Nederlandse kindjes op stage. Zo praat ik wel regelmatig Nederlands. Soms begin ik dan wel is tegen mijn stagebegeleider Nederlands te praten . Of ik kom thuis en ik begin Engels te praten. Ik ga nu nog lekker genieten van mijn laatste maandje.

Tot snel allemaal weer!!

  • 22 Oktober 2015 - 22:56

    Nina Langenberg:

    geniet nog de laatste maand.
    fijn dat men zo tevreden is over je.
    ik heb je praktijk overeenkomst ontvangen.
    tot de volgende maand

    Nina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maud

Actief sinds 04 Juli 2015
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 3060

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 22 November 2015

bacelona

Landen bezocht: