barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van maud mol - WaarBenJij.nu barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van maud mol - WaarBenJij.nu

barcelona

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg maud

22 Augustus 2015 | Spanje, Barcelona

Hier zit ik dan nu 1,5 week in Barcelona en al zoveel gezien en gedaan. Ik ben vanuit mijn vakantie adres met de trein naar Barcelona gegaan. Vanuit het station ben ik met de metro naar het appartement gegaan waar anna van Barcelona students op me stond te wachten. Het appartement zag er op het eerste opzicht netjes uit. Toen we verder gingen kijken was het nog best wel vies enzo. Dit kwam doordat ze in de vakantie verbouwd hadden. Hier hebben ze gelukkig een schoonmaakster voor laten komen. Ik zat toen samen met nog een meisje (Indy) in het appartement. Met haar heb ik de eerste paar dagen veel dingen gedaan. We waren naar de primark geweest en naar placa de cataluna. Dit was voor ons allemaal op loop afstand. Wij zitten heel centraal. Zaterdag kwam mijn vriend Jacco gezellig een paar dagen langs. wij zijn naar heel veel dingen geweest zoals: het hard rock cafe,, het strand, de fonteinen, een winkelcentrum en de sagrada familia. Maandag ben ik begonnen met m'n spaanse les. Het was toch wel even wennen na de vakantie gelijk weer 4 uur les. Ik zit hier samen met nog 3 andere mensen van Barcelona Students. Ik heb dit 2 weken lang van half 2 tot half 6. Jammer genoeg wel midden op de dag. Woensdag ben ik een keer naar mijn stage gelopen om te kijken waar het is. Dit doen wij zo wie zo veel lopen. Dat is ook allemaal prima te doen. Woensdag kwam er ook een nieuw meisje bij (nora). Donderdag ging mijn vriend weer naar huis jammer genoeg. 'savonds hebben gezellig met z'n 3én gekookt. Vrijdag (gisteren) zijn er weer 2 nieuwe meiden aangekomen deze zitten samen op een double kamer. Met hun hebben we nog niet veel contact gehad. 'savonds zijn we naar festival las Gracia. Dit zag er zo gaaf uit!! Alle straten waren versierd met allerlei kleuren en op het grote plein werd het festival afgesloten met allemaal vuurwerk waar mensen dan zelfs onder gingen dansen. Vandaag hebben we eerst lekker wat relaxt, en vanmiddag even lekker geshopt dat hoort er ook bij natuurlijk!!!!!

  • 24 Augustus 2015 - 21:54

    Kitty Mol:

    Hoi Maudje,

    Helemaal leuk om je verhaaltje te lezen, veel succes deze week nog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

maud

Actief sinds 04 Juli 2015
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 3095

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2015 - 22 November 2015

bacelona

Landen bezocht: