barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van maud mol - WaarBenJij.nu barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van maud mol - WaarBenJij.nu

barcelona

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg maud

05 Oktober 2015 | Spanje, Barcelona

hallo allemaal, hier weer een berichtje uit het half zonnige Barcelona. Wat heb ik het naar mijn zin op stage. Super leuke kindjes en een super leuke collega. We krijgen het ook steeds drukker op het kinderdagverblijf. Ze hebben nu ook een nieuwe buggy waar wel 6 kinderen in kunnen. Iedereen kijkt ons aan nu als we met zoveel kinderen buiten lopen. Vanaf vrijdag komt er ook een nieuwe stagiaire bij. Dit is een Fins meisje. Super gezellig dus. Vorige week donderdag heb ik nog lekker op het strand kunnen liggen. Heerlijk dus!! Je begint nu wel te merken dat het wat meer herfst weer wordt. Het regent wat vaker maar als ze zon schijnt is het nog wel lekker. Dit weekend is mijn vriend langs geweest super leuk natuurlijk. Hij was ook nog is jarig dus dat is dan dubbel feest. We zijn naar een Gaudi huis geweest en hebben lekker gegeten in het HardRock cafe. Wat natuurlijk ook niet kan ontbreken is even lekker shoppen. Deze keer niet heel veel spannende dingen, maar als je heel de week stage loopt kan je natuurlijk ook alleen maar dingen in het weekend doen. Dat is wel heerlijk natuurlijk.

adios!

• 05 Oktober 2015 - 22:31

Kitty :

Zo te lezen al helemaal gesettelt tot vrijdag he.xxx

• 06 Oktober 2015 - 12:21

Nina:

Hoi Maud

Leuk weer wat te lezen maar helemaal leuk dat je het zo naar je zin hebt.
    geniet maar van al die mooie momenten, je zult ook vast al veel geleerd hebben. Ander land, andere cultuur enz.
    Maar geniet ook van de zon en het weer. nog veel succes
    NIna